مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 12:212018-02-16اقتصادي

یک کارشناس انرژی: ایران هنوز نمی تواند پول نفت صادراتی به هند را دریافت کند


یک کارشناس حوزه انرژی در واشنگتن گفت: یکی از بزرگ ترین موانع صادرات نفت ایران به هند، عدم امکان پرداخت هزینه نفت دریافتی از سوی هند به ایران است؛ - چراکه در قالب تحریم ها، ایران هنوز نمی تواند پول نفت صادراتی به هند را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس" به نقل از ترند، امید شکری کارشناس حوزه امنیت انرژی در واشنگتن گفت: در زمان پسابرجام حوزه انرژی از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به مبنای توسعه روابط ایران با هند دارد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس بین المللی انرژی مبنی بر محتمل بودن تبدیل شدن هند و چین به بزرگ ترین مصرف کننده انرژی در جهان گفت که ایران می تواند منبع قابل اعتمادی برای تأمین نفت و گاز هند باشد.

شکری افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس بین المللی انرژی هند باید برای تأمین نفت و گاز مورد نیاز خود به دنبال منابع مظمئنی باشد.

این کارشناس حوزه امنیت انرژی در واشنگتن ادامه داد: هند دومین مشتری بزرگ نفت ایران محسوب می شود و می تواند منبع احتمالی مطمئنی برای تأمین انرژی هند باشد.

وی اضافه کرد: هند حتی در بحبوحه تحریم ها نیز دست از واردات نفت از ایران برنداشت.

این کارشناس انرژی مقیم آمریکا گفت: در حال حاضر یکی از بزرگ ترین موانع صادرات نفت به هند از ایران عدم امکان پرداخت هزینه نفت دریافتی از سوی هند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس انرژی: ایران هنوز نمی تواند پول نفت صادراتی به هند را دریافت کند

یک کارشناس انرژی: ایران هنوز نمی تواند پول نفت صادراتی به هند را دریافت کند