مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 00:012018-02-15سياسي

33 سال پیش در چنین روزی ماهیت مشترک سه جریان ضدانقلاب


سه جریان ضد انقلاب، مواد مخدر و منکرات در مخالفت با جمهوری اسلامی ماهیتی مشترک دارند.

- سرپرست سازمان حج و اوقاف و امور خیریه: به جز بنیاد شهید سهمیه نهادها در سفرهای حج عمره و سوریه از سال آینده قطع می شود.

40 سرباز صهیونیست در انفجار بمب کشته و زخمی شدند.

آغاز دوره پنجم مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق پنجمین دوره مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق با حضور آیت الله خامنه ای رییس جمهور کشورمان گشایش یافت.

در این جلسه که رییس، سخنگو، رییس کمیته اجرایی و اعضای مرکزی مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق حضور داشتند آیت الله خامنه ای ضمن تاکید بر استفاده از افرادی که صمیمانه قصد همکاری با مجلس را دارند و حمایت خود را ابراز داشته اند گفت: مجلس اعلا می تواند به کمک آنها یک جبهه مقاوم و پایدار تشکیل دهد و شما می توانید با کسانی که مستقل از دولت ها و به طور جدی عمل می کنند و حاضر به مبارزه هستند یک جبهه مقاومت تشکیل بدهید.

رییس جمهور افزود: وجود زندان های بی شمار در بیدادگاه های رژیم عراق خود مبین شکل گرفتن پایگاه های قوی مقاومت مردمی در داخل عراق است و مجلس اعلا با توکل به خدا باید این پایگاه ها را گسترش دهد.

(1) دیدار اسرای عراقی با خانواده های خود در تهران دهها اسیر عراقی همزمان با برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر با خانواده های خود در اردوگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی ماهیت مشترک سه جریان ضدانقلاب

33 سال پیش در چنین روزی ماهیت مشترک سه جریان ضدانقلاب