مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 15:402018-02-15سياسي

رهبری کار مجمع تشخیص درباره فرهنگ را ابلاغ نکردند


کاری که در گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست های کلی حوزه فرهنگ انجام داده، دچار یک خامی و نگرش بسیار مبتدی در حوزه عظیم فرهنگ بوده است و زمانی که به رهبری عرضه شد آن را متوقف کردند و ابلاغ نکرند.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاری که در گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست های کلی حوزه فرهنگ انجام داده، دچار یک خامی و نگرش بسیار مبتدی در حوزه عظیم فرهنگ بوده است و زمانی که به رهبری عرضه شد آن را متوقف کردند و ابلاغ نکرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم، حسین صفار هرندی صبح امروز در اولین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی که در استان قم برگزار شد، عنوان کرد: دوره ای را پشت سر گذاشتیم که بحث سیاست های کلی به مفهوم فعلی مطرح نبود و حتی سیاست گذاری های پایین دستی نیز بدین شکل نبود که سندی فراهم شود و مبتنی بر آن سند، دستگاه ها کارکردهای خود را تنظیم کنند.

وی افزود: از زمانی که مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به شئون مختلفی که در بازنگری قانون اساسی کشور برای مجمع پیش بینی شد و به مثابه مشاور رهبری در عرصه سیاست قرار گرفت، شاهد هستیم که سیاست گذاری های کلی وارد صحنه مدیریت کلان کشور میشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از آنجایی که در بخش فرهنگ، شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی هدایت فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری کار مجمع تشخیص درباره فرهنگ را ابلاغ نکردند

رهبری کار مجمع تشخیص درباره فرهنگ را ابلاغ نکردند