مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 10:062018-02-15سياسي

قرآن بسیاری از مشکلات روحی انسان را درمان می کند


درمان باید ریشه ای باشد و قرآن درمانی بسیاری از مشکلات روحی و مادی انسان را از بین می برد، بهترین ذکر قرائت قرآن است و خواندن این کتاب آسمانی، - درون انسان را نورانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی شامگاه چهارشنبه در جلسه سخنرانی در مسجد چهارمردان با اشاره به دستورات شریعت اظهار کرد: این دستورات تنها موجب آبادی آخرت می شود، بلکه آبادی دنیا نیز با عمل به دستورات شریعت ممکن است.

وی ادامه داد: اگر به بیانات ائمه معصومین (ع) توجه کنیم، از اضطراب دور خواهیم شد و سعادت دنیا و آخرت با عمل به این بیانات حاصل می شود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: انس با قرآن در جامعه کم است و قرائت این کتاب آسمانی در خانه ها مهجور شده است، البته انس با قرآن در جامعه نسبت به گذشته بهتر شده است.

مؤمنی ازدواج از روی احساسات را اشتباه دانست و تصریح کرد: انسان باید معیارهای درستی برای ازدواج داشته باشد تا در ازدواج موفق شود.

وی ادامه داد: درمان باید ریشه ای باشد و قرآن درمانی بسیاری از مشکلات روحی و مادی انسان را از بین می برد، بهترین ذکر قرائت قرآن است و خواندن این کتاب آسمانی، درون انسان را نورانی می کند، انسان پس از قرائت قرآن باید معانی این کتاب آسمانی را درک و به آن عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن بسیاری از مشکلات روحی انسان را درمان می کند

قرآن بسیاری از مشکلات روحی انسان را درمان می کند