مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 00:252018-02-14سياسي

آموزش مجری ویژه بحران در رادیو و تلویزیون


«رسانه ها برای جذب مخاطب به هر چیزی انگ بحران می زنند.

رسانه های کم اعتبار، کارشناسان کم اطلاع و افراد دیگر هستند که انگ بحران را در جامعه افزایش می دهند، - رسانه ها برای جذب مخاطب به هر چیزی انگ بحران می زنند.

رسانه های کم اعتبار، کارشناسان کم اطلاع و افراد دیگر هستند که انگ بحران را در جامعه افزایش می دهند، پس ابتدا باید بحران را به تعریف اصلی خودش برگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بحث در نشست مدیریت بحران و حوادث طبیعی مطرح شد که در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با حضور احسان محمدی - روزنامه نگار و فعال رسانه ای، رامین رادنیا - مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهرداد خدیر - عضو شورای سردبیری سایت عصر ایران و همچنین گیتا علی آبادی - رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار شد.

به هر چیزی برای جذب مخاطب انگ بحران می زنند در ابتدای این نشست مهرداد خدیر، عضو شورای سردبیری سایت عصر ایران درباره تعریف واژه بحران، مدیریت بحران و همچنین شکل گیری شرایط بحرانی، اظهار کرد: وقتی می خواهیم بر روی کلمه ای بحث کنیم سراغ فرهنگ واژگان آن می رویم.

تا حرف از بحران زده می شود یاد کلمه ای مثل آشفتگی، در هم ریختگی، از هم گسیختگی، بی نظمی و یا وضعیت غیرمتعارف می افتم منتها ما کلمه بحران را از فرط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجری ویژه بحران در رادیو و تلویزیون

آموزش مجری ویژه بحران در رادیو و تلویزیون