مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 00:202018-02-14سياسي

لاریجانی: آمریکایی ها داعش را با هلی کوپتر به افغانستان می برند


" رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس کمیسیون روابط خارجی و حقوق بشر پارلمان اروپا گفت: غربی ها نگاه سنتی به منطقه دارند و هنگامی که متن تغییر درک نشود، پروسه غلطی ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، علی لاریجانی امروز (چهارشنبه 25 بهمن) در دیدار با هیات پارلمانی اتحادیه اروپا اظهار داشت: روابط بانکی با اروپا به خوبی طبق برجام پیش نرفته و مطرح شدن این پیشنهاد از سوی شما مبنی بر اینکه در مسائل اقتصادی اتحادیه اروپا متفاوت از آمریکا تصمیم بگیرد، اگر این واقعیت رخ دهد، خوشحال کننده است.

رییس مجلس شورای اسلامی درخصوص پیشنهاد هیات پارلمانی اروپا برای برگزاری بحث های تکنیکی پیرامون مسائل بانکی گفت: اگر گروهی بحث های بانکی و تکنیکی را از پارلمان ایران و بانک مرکزی با نمایندگان اتحادیه اروپا انجام دهند، ما نیز استقبال می کنیم.

وی افزود: در مورد همکاری ما با اروپا به دلیل اینکه از گذشته با اروپا روابط تجاری نزدیک داشته ایم، این ارتباطات را مورد توجه قرار می دهیم.

رییس قوه مقننه کشورمان با اشاره به اینکه اروپایی ها چند خط روی نقشه کشیده اند و کشورهایی را ساخته اند و یک مشت دیکتاتور را نصب کرده اند و گاهی نیز کودتایی را تدارک دیدند، ادامه داد: مسئله این است که باید متوجه بود که تغییراتی به وجود آمده و شرایط جدیدی را ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: آمریکایی ها داعش را با هلی کوپتر به افغانستان می برند

لاریجانی: آمریکایی ها داعش را با هلی کوپتر به افغانستان می برند