مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 23:402018-02-14سياسي

نماینده مجلس: خودکشی سیدامامی در سرویس بهداشتی است که آنجا دوربین ندارد


فیلم سلول سید امامی بیانگر فراهم آوردن مقدمات برای خودکشی است و وی به خاطر ارتباط با بیگانگان و رصد کردن نقاط حساس کشور و رفت وآمدهای آن در قالب پروژه های محیط زیستی دستگیر شده است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به برخی اظهارنظرها درمورد معلوم نبودن زمان خودکشی کاووس سیدامامی در فیلم پخش شده برای نمایندگان مجلس گفت: با توجه به اظهارنظر عجولانه برخی از نمایندگان مردم درمورد خودکشی کاووس سیدامامی برخلاف رویه موجود که پرونده وقتی در دادسرا به نتیجه می رسید اطلاعات آن اعلام می شد، تعدادی از نمایندگان از سه فراکسیون مجلس به هیات رییسه آمدند و سازمان اطلاعات سپاه به نوعی ناچار شد و پیشنهاد داد که فیلم زمان خودکشی سیدامامی در زندان را به نمایندگان نشان دهند.

وی افزود: آنچه که در این فیلم پخش شد این بود که کاووس سیدامامی با حالت کاملا مضطرب بود و بعد از چند بار قدم زدن در سلول پیراهن خود را بیرون آورد و پس از اینکه پیراهن خود را به حالت طناب دور گردن خود بست و آن را چند بار گره زد و کشید.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: پس از آن کاووس سید امامی به داخل سرویس بهداشتی می رود اگر چه زمان ورود او به این بخش در فیلم مشخص است اما از آنجایی که طبق قوانین زندان ها در داخل سرویس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: خودکشی سیدامامی در سرویس بهداشتی است که آنجا دوربین ندارد

نماینده مجلس: خودکشی سیدامامی در سرویس بهداشتی است که آنجا دوربین ندارد