مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 22:262018-02-14بين الملل

واکنش دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل به ادعاهای بی اساس نیکی هیلی


دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به ادعاهای هیلی با اشاره به نقش آمریکا در گسترش داعش و تروریسم در منطقه اعلام کرد: مداخلات غیرقانونی این کشور در عراق، - لیبی، سوریه و لبنان منجر به بی ثباتی در این کشورها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در پاسخ به اظهارات امروز نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

"نماینده دائم آمریکا در جریان نشست توجیهی شورای امنیت که روز 14 فوریه 2018 برگزار شد، بار دیگر اتهامات بی اساس خود را در مورد آنچه وی نقش بی ثبات کننده ایران در سوریه توصیف کرد، تکرار کرد.

در حالیکه واقعیت ها حاکی از تلاش های صمیمانه ایران برای تنش زدایی در سوریه است و این دولت آمریکا است که مانع هرگونه تلاش در این جهت می باشد.

نقش آمریکا در گسترش داعش و تروریسم در منطقه غیر قابل انکار است، ماجراجویی ها و مداخلات غیر قانونی آمریکا در کشورهای مختلف منطقه به ویژه عراق، لیبی، سوریه، لبنان و افغانستان منجر به بی ثباتی در این کشورها و پیامدهای مصیبت بار در منطقه شده است.

اظهارات نماینده آمریکا در این جلسه و ادامه حمایت بی قید و شرط آن از سیاست ها و فعالیت های غیر قانونی و تجاوزگرانه رژیم اسراییل تبدیل به منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل به ادعاهای بی اساس نیکی هیلی

واکنش دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل به ادعاهای بی اساس نیکی هیلی