مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 15:552018-02-14اقتصادي

انتقاد از بی توجهی به مدیریت بحران در برنامه ششم توسعه


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید براینکه مدیریت بحران نباید در حد پرداخت خسارت خلاصه شود، گفت: هنوز از قانون جامع مدیریت بحران برخوردار نیستیم و در برنامه توسعه ششم توجه جدی به موضوع مدیریت بحران نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در شانزدهمین نشست مدیران بحران کلان شهرها که با هدف ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه کلانشهرها، هماهنگی و تعیین استان های معین تهران برای پوشش هر یک از مناطق شهر تهران در زمان حادثه برگزار شد با اشاره به اینکه در دنیای امروز به مدیریت بحران به عنوان یک مسئله منفی نگاه نمی کنند و نگاه مدیریت بحران یک نگاه بخشی با یک متولی خاص نیست، گفت: رویکرد مدیریت بحران امروز نمی تواند یک تصمیم گیری از بالا به پایین باشد و همچنین نمی توان بحران و خسارات آن را کاهش یا مدیریت کرد، مگر این که یک نگاه جامع به مدیریت کلان جامعه داشت.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: واژه توسعه پایدار به یک کلید واژه مهم در ادبیات مدیریت کلان کشور و مدیریت محلی و شهری تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که متاسفانه هنوز هستند کسانی و همچنین سازمان هایی که مدیریت بحران را در پرداخت خسارات ناشی از آن خلاصه کرده اند و از طرف دیگر به دنبال برنامه ریزی برای توسعه پایدار هستند، افزود: هسته مرکزی توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی به مدیریت بحران در برنامه ششم توسعه

انتقاد از بی توجهی به مدیریت بحران در برنامه ششم توسعه