مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 15:402018-02-14ورزشي

محمدیان: مشکلی برای پوشش خبری فوتبال بانوان ایران و روسیه وجود ندارد


معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره پوشش خبری بازی فوتبال زنان ایران و روسیه گفت: با هماهنگی که با فدراسیون فوتبال انجام داده ایم بعید می دانم مشکلی برای پوشش خبری بازی ایران و روسیه وجود داشته باشد.

- فریبا محمدیان در گفت وگو با ایسنا درباره پوشش خبری بازی فوتبال زنان ایران و روسیه که هفته آینده برگزار خواهد شد اظهار کرد: طی جلساتی که با فدراسیون فوتبال در این زمینه داشتیم، فدراسیون فوتبال پیگیر این مساله است تا مشکلی برای پوشش رسانه ای بازی فوتبال زنان ایران و روسیه وجود نداشته باشد.

البته من بعید می دانم مشکلی برای پوشش رسانه ای ایجاد شود چون تمام هماهنگی ها و کارهای لازم برای پوشش رسانه ای این دو بازی از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته و فکر نمی کنم مشکلی برای حضور خبرنگاران جهت پوشش رسانه ای این دو بازی وجود داشته باشد.

معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: در هر صورت شما بهتر است این مساله و اطلاعات لازم را از فدراسیو ن فوتبال پیگیری کنید زیرا فدراسیون فوتبال به جد به دنبال این مساله است تا مشکلی برای ورود خبرنگاران و پوشش رسانه ای این دو بازی وجود نداشته باشد.

ضمن این که ما نیز با فدراسیون هماهنگ هستیم تا مشکلی برای انعکاس خبری دو بازی فوتبال زنان ایران و روسیه به وجود نیاید و کارها ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیان: مشکلی برای پوشش خبری فوتبال بانوان ایران و روسیه وجود ندارد

محمدیان: مشکلی برای پوشش خبری فوتبال بانوان ایران و روسیه وجود ندارد