مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 14:552018-02-14پزشكي

مشاهده موارد انسانی آنفلوآنزای جدید مرغی در چین + توصیه مهم وزارت بهداشت


به دنبال شیوع نوعی از ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب بوجاق و همچنین تلف شدن چند قطعه پرنده در کنار دریاچه چیتگر تهران، وزارت بهداشت هرچند که انتقال این ویروس به انسان را ناچیز می خواند اما توصیه اکید دارد که مردم از تماس و حتی شکار پرندگان .

- مشاهده موارد انسانی آنفلوآنزای جدید مرغی در چین + توصیه مهم وزارت بهداشت به دنبال شیوع نوعی از ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب بوجاق و همچنین تلف شدن چند قطعه پرنده در کنار دریاچه چیتگر تهران، وزارت بهداشت هرچند که انتقال این ویروس به انسان را ناچیز می خواند اما توصیه اکید دارد که مردم از تماس و حتی شکار پرندگان وحشی پرهیز کنند و این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در تالاب بوجاق گیلان به علت شیوع نوعی از ویروس است که برای اولین بار در کشور ما گزارش شده و بنابر اعلام رییس گروه بیماری های حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست، طی دو هفته اخیر در این تالاب حدود 2100 قطعه پرنده مهاجر جمع آوری و امحا شده است.

همچنین لاشه سه پرنده مبتلا به ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اطراف دریاچه چیتگر پیدا شد که البته بررسی ها نشان داده نوع ویروس مشاهده شده در این پرندگان تلف شده، همان ویروس سال قبل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده موارد انسانی آنفلوآنزای جدید مرغی در چین + توصیه مهم وزارت بهداشت

مشاهده موارد انسانی آنفلوآنزای جدید مرغی در چین + توصیه مهم وزارت بهداشت