مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 13:002018-02-14بين الملل

انگلیس گروه های کمک رسان را تهدید کرد


دولت انگلیس امروز (چهارشنبه) به گروه های کمک رسان اعلام می کند اگر نتوانند جلوی سوءاستفاده های کارمندانشان بگیرند، دیگر از پول و کمک نقدی خبری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این هشدار از سوی دولت لندن در پی اتهامات سوءاستفاده های جنسی از سوی کارمندان خیریه آکسفام در هاییتی مطرح شده است.

روزنامه تایمز روز جمعه گزارش داد که برخی از کارمندان آکسفام در هاییتی پس از زمین لرزه 2010 در این کشور اقدام به پرداخت پول در ازای خدمات از سوی روسپی ها کردند.

آکسفام نه این مساله را تایید و نه رد کرده اما گفته که تحقیقات داخلی در 2011 این سوء رفتار جنسی را تایید کرده و بابت آن نیز عذرخواهی کرد.

پنی موردائونت، وزیر توسعه دولت انگلیس قرار است امروز در سخنرانی که در جمع آژانس های کمک رسان در استکهلم، سوئد برگزار می شود، بگوید: اگر از سوءرفتارهای جنسی از سوی کارمندان، داوطلبان و ذی نفعان حل و فصل نشود، خبری از کمک های نقدی دولت انگلیس نخواهد بود.

اگر فرهنگ اولویت امنیت بخشیدن به داوطلبان و تضمین جان قربانیان و افشاکنندگان در راس کارهای گروه ها و آژانس های کمک رسان قرار نگیرد، دولت لندن دیگر کمکی نمی کند و در آخر، اگر رخدادهای جدی یا اتهامات گزارش داده نشود حتی اگر به قیمت مخدوش شدن اعتبارتان تمام شود، دیگر به شما کمکی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس گروه های کمک رسان را تهدید کرد

انگلیس گروه های کمک رسان را تهدید کرد