مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 12:512018-02-14سياسي

رییس دانشگاه پیام نور همدان خبر داد برگزاری نخستین جشنواره کشوری رویش در همدان


رییس دانشگاه پیام نور همدان از برگزاری نخستین جشنواره کشوری رویش به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان خبر داد و گفت: این جشنواره از 19 تا 22 اسفند برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، صفی الله صفایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نخستین جشنواره کشوری رویش به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان از 19 تا 22 اسفند برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره با موضوع دستاوردهای کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشگاه های پیام نور کشور به منظور توسعه و تقویت فعالیت های گروهی کانونی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

رییس دانشگاه پیام نور همدان هدف از برگزاری این جشنواره را فراهم کردن زمینه بروز و ظهور فعالیت های موفق جمعی دانشجویان فعال در عرصه های مختلف و معرفی استعدادها و خلاقیت های فردی و گروهی عنوان کرد و افزود: 31 استان در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی ایجاد فضای مناسب برای ایجاد رقابت مثبت میان کانون های فرهنگی و هنری، اجتماعی و مذهبی در سطح کشور، فراهم سازی بستر آشنایی جامعه با توانمندی های موجود در کانون ها و ایجاد فضای مناسب برای تعامل و همکاری مشترک میان کانون های دانشگاه ها با یکدیگر را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور همدان خبر داد برگزاری نخستین جشنواره کشوری رویش در همدان

رییس دانشگاه پیام نور همدان خبر داد برگزاری نخستین جشنواره کشوری رویش در همدان