مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 11:262018-02-14سياسي

عرضه بیش از 100 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب دین


مدیرعامل موسسه فرهنگی خرد وحیانی گفت: 100 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دین وجود دارد که 20 هزار عنوان توسط ناشران خارجی و 80 عنوان کتاب نیز توسط ناشران داخلی عرضه می شود.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم شمس در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه کتاب دین در استان قم اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های کتاب در دنیا فرصتی را برای ناشر، نویسنده و مخاطب ایجاد می کنند تا با یکدیگر آشنا شوند و تعامل داشته باشند.

وی افزود: در تمام نمایشگاه هایی که در خارج از کشور برگزار می شود، کتاب ها تنها به نمایش عموم گذاشته می شود به عنوان مثال در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان که از مهم ترین نمایشگاه های بین المللی کتاب در دنیاست، کتاب ها تنها در معرض دید عموم قرار می گیرد و فروش کتاب انجام نمی شود.

عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب دین خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلات بسیار زیادی که در فروشگاه ها، ویترین و توزیع کتاب در کشور وجود دارد، نمایشگاه های کتاب در ایران به فروشگاه کتاب تبدیل شده اند، البته ناشران حرفه ای همواره تلاش می کنند تا از کارکرد های نمایشگاهی آن نیز بهره مند شوند، اما به دلیل اینکه ناشران بیشتر اوقات خود در نمایشگاه را به فروش کتاب اختصاص می دهد، زمان کافی برای ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بیش از 100 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب دین

عرضه بیش از 100 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب دین