مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 10:562018-02-14بين الملل

وکیل ترامپ از جیب خود حق السکوت رابطه نامشروع ترامپ را پرداخت کرد


وکیل شخصی رییس جمهور آمریکا از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به بازیگر فیلمهای مبتذل که دونالد ترامپ با وی رابطه نامشروع برقرار کرده بود، پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، وکیل شخصی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در گفت وگوی روز سه شنبه (دیروز) با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گفت که از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به استورمی دنیلز بازیگر آمریکایی فیلمهای مبتذل که مدعی شده بود رییس جمهور آمریکا با وی رابطه داشته است، پرداخت کرده است.

طبق این گزارش، مایکل کوهن که پیشتر بعنوان وکیل سازمان ترامپ فعالیت داشت و هم اکنون وکیل شخصی وی است، در گفت وگو با نیویورک تایمز درباره پرداخت این هزینه از دارایی های شخصی اش توضیح داد.

وی در بیانیه ای به روزنامه نیویورک تایمز به استفانی کلیفورد که نام هنری وی استورمی دنیلز است، اشاره کرد و گفت: نه سازمان ترامپ نه ستاد وی بخشی از معامله با کلیفورد نبوده اند و وی را خواه به طور مستقیم یا غیرمستقیم، وادار به پرداخت چنین مبلغی نکرده اند .

وکیل ترامپ که پرداخت چنین مبلغی به این بازیگر را قانونی می دانست، هرگونه ارتباط میان پرداخت چنین مبلغی با ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ را رد کرد و به هیچ عنوان انگیزه خود از پرداخت چنین مبلغی را فاش نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل ترامپ از جیب خود حق السکوت رابطه نامشروع ترامپ را پرداخت کرد

وکیل ترامپ از جیب خود حق السکوت رابطه نامشروع ترامپ را پرداخت کرد