مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 10:162018-02-14سياسي

کاشت 100 هزار اصله نهال در استان تهران


100 هزار اصله نهال در استان تهران در هفته منابع طبیعی امسال با مشارکت منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری ها و سازمان های مردم نهاد کاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری فارس" استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، علی کیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران که در جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران سخن می گفت، تصریح کرد: یکی از تکالیف اصلی سازمانی ما ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین آحاد جامعه است که ازاین رو هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی است تا مردم و افکار عمومی در جریان فعالیت های منابع طبیعی و اهمیت آن قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته منابع طبیعی امسال منابع طبیعی با مردم، برای مردم است، اظهار کرد: رویکرد اصلی ما در برنامه های هفته منابع طبیعی حضور حداکثری مردم است که اعتقاد داریم رکن اصلی برگزاری هفته منابع طبیعی حضور پررنگ خود مردم است.

این مقام مسؤول، استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی به ویژه دهیاری ها در مراسم بزرگداشت هفته منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد.

محسن گلی، دبیر طرح نهضت درختکاری ایران در جلسه ای به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی که در دفتر معاونت فنی منابع طبیعی استان تهران تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 100 هزار اصله نهال در استان تهران

کاشت 100 هزار اصله نهال در استان تهران