مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 09:562018-02-14اجتماعي

پرندگان وحشی عامل ابتلای پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد


رییس آزمایشگاه رفرانس آنفلوانزای پرندگان موسسه رازی، پایش و آموزش مستمر و ردیابی حرکت پرندگان وحشی را در پیشگیری از ابتلای پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد ضروری دانست و بر آن تأکید کرد.

- رییس آزمایشگاه رفرانس آنفلوانزای پرندگان موسسه رازی مطرح کردپرندگان وحشی عامل ابتلای پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد رییس آزمایشگاه رفرانس آنفلوانزای پرندگان موسسه رازی، پایش و آموزش مستمر و ردیابی حرکت پرندگان وحشی را در پیشگیری از ابتلای پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد ضروری دانست و بر آن تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان البرز به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، عبدالحمید شوشتری پیش از ظهر سه شنبه در همایش ملی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که در موسسه رازی در حال برگزاری است، پرندگان وحشی را منبع اصلی ویروس های آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نام برد و اظهار کرد: این ویروس ها با ورود به جمعیت ماکیان و پرندگان اهلی، به شدت دچار تغییر شده و از طریق مهاجرت پرندگان، منتقل می شوند.

وی گفت: یکی از زیستگاه های اصلی پرندگان وحشی در زمستان ها، نواحی شمالی کشورمان است و به احتمال، ورود نخستین ویروس این بیماری در سال 1384 به کشور در این منطقه بوده بااین حال، این امر نباید برنامه های ردیابی ویروس آنفلوانزا را به منطقه شمالی محدود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان وحشی عامل ابتلای پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد

پرندگان وحشی عامل ابتلای پرندگان به آنفلوانزای فوق حاد