مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 09:202018-02-14سياسي

کاهش 45 درصدی عوارض آزادراه «قزوین–رشت» تا اتمام پروژه راه آهن


رشت» تا اتمام پروژه شرکت راه آهن برقرار است و پس از پایان یافتن پروژه نصب عرشه پل راه آهن و استفاده مجدد مردم از آزادراه عوارض این مسیر نیز به حالت قبل برخواهد گشت که در این خصوص نیز اطلاع رسانی .

- کاهش 45 درصدی عوارض آزادراه قزوین–رشت تا اتمام پروژه راه آهن دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کاهش 45 درصدی عوارض قزوین- رشت تا اتمام پروژه شرکت راه آهن برقرار است و پس از پایان یافتن پروژه نصب عرشه پل راه آهن و استفاده مجدد مردم از آزادراه عوارض این مسیر نیز به حالت قبل برخواهد گشت که در این خصوص نیز اطلاع رسانی لازم در آینده صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ، دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: طی مکاتباتی که با وزارت راه و شهرسازی و شرکت ملی آزادراه ها صورت پذیرفته است، مقرر شد با توجه به عملیات نصب عرشه پل ریل راه آهن در مسیر آزادراه قزوین- رشت عوارضی این مسیر کاهش یابد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود 40 کیلومتر از آزادراه قزوین- رشت با توجه به عملیات نصب عرشه پل ریل راه آهن مسدود است و در این محدوده از جاده قدیم تردد صورت می پذیرد که از همین رو و با توجه به مکاتبات صورت گرفته حدود 45 درصد عوارضی این مسیر کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصدی عوارض آزادراه «قزوین–رشت» تا اتمام پروژه راه آهن

کاهش 45 درصدی عوارض آزادراه «قزوین–رشت» تا اتمام پروژه راه آهن