مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 18:252018-02-13سياسي

اعزام 3500 مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، گفت: 1500 مبلغ از قم و 2000 مبلغ از سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ فرهنگ دینی و نشر معارف قرآنی خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شرفخانی در آیین غبارروبی جمعی از مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه که در شبستان حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار شد، راهپیمایی 22 بهمن را تماشایی خواند و اظهار کرد: راهپیمایی بی نظیر مردم ایران در 22 بهمن، دشمنان را مأیوس کرد.

وی افزود: مبلغان تمام موفقیت های خود را مدیون خانواده های خود هستند؛ چراکه این افراد در دامن پدر و مادری باایمان تربیت شده و اکنون نیز با همسران و فرزندانی با تقوا زندگی می کنند و اعضای خانواده مبلغان دور بودن از مبلغ خود را تحمل کرده و در ثواب تبلیغ آن ها شریک هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام شده است، تصریح کرد: 1500 مبلغ از قم و 2000 مبلغ از نقاط مختلف سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3500 مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور

اعزام 3500 مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور