مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 16:052018-02-13اقتصادي

15 ابزار رونق بخشی به مسکن


بانک عامل بخش مسکن در راستای تسریع در ورود بخش مسکن به فاز رونق به توسعه 15 ابزار مهم از ابتدای سال جاری تا کنون اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک مسکن" به عنوان بانک عامل بخش مسکن برای رونق بخشی به حوزه مسکن و ساختمان طی سال جاری ابزارهای تامین مالی این حوزه در 15 مسیر مهم توسعه داده است.

بخشی مهمی از این ابزارها در حوزه اعطای تسهیلات خرید مسکن از محل حساب های پس انداز مسکن جوانان به زوجین و همین طور اعطای تسهیلات بدون سپرده به صورت انفرادی و زوجین بوده است.

بررسی گزارش عملکرد بانک مسکن طی سال جاری نشان می دهد: این بانک علاوه بر فعالیت گسترده برای پرداخت تسهیلات با سپرده از محل حساب های پس انداز مسکن جوانان به زوجین، تسهیلات بدون سپرده در حالت انفرادی به مبلغ 100 میلیون ریال در حالت انفرادی و 200 میلیون ریال در حالت زوجین به گیرندگان سقف تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ( افزایش سقف تسهیلات انفردای به مبالغ 500، 600 و 700 میلیون ریال به ترتیب در سایر شهرها، مراکز استان ها و شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت و تهران و افزایش سقف تسهیلات زوجین به مبالغ 800، 1000 و 1200 میلیون ریال در شهرهای مذکور) اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 ابزار رونق بخشی به مسکن

15 ابزار رونق بخشی به مسکن