مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 14:502018-02-13اقتصادي

جزییات لایحه بودجه پیشنهادی ترامپ


دونالد ترامپ روز گذشته لایحه جاه طلبانه ای را به کنگره ارائه داد که باعث افزایش بدهی این کشور و تریلیون ها دلار کاهش در مخارج امنیت اجتماعی و سایر هزینه ها خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، طرح پیشنهادی برای سال مالی 2019، کاملا مغایر باهدف جمهوری خواهان برای رسیدن به یک بودجه متعادل در یک دهه است و انتظار می رود کسری بودجه در سال 2020 به قله جدیدی برسد و این کسری به دلیل مخارج پرهزینه دفاعی، تا آینده ای قابل پیش بینی باقی بماند.

یکی از ابتکارات این بودجه، برنامه احیای جاده ها، پل ها و فرودگاه های فرسوده این کشور است که صندوق های فدرال تنها 200 میلیارد دلار از وجوه آن را تامین می کنند و به گفته کاخ سفید 1.

3 تریلیون دلار دیگر از این سرمایه گذاری ها را سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی تامین خواهند کرد.

مقامات دولت برنامه زیرساختی بودجه را به عنوان بخشی از اولویت ملی در نظر گرفته اند و 50 میلیارد دلار از این طرح ها در مناطق روستایی خواهد بود که ترامپ در انتخابات سال 2016 وعده داده بود.

ترامپ روز گذشته در این باره گفت: ما هفت تریلیون دلار در جنگ های خاورمیانه هزینه کردیم، عجب اشتباهی! تلاش می کنیم جاده و پل بسازیم و پل ها را پیش از ریزش تعمیر کنیم؛ زمان سختی برای فراهم کردن مخارج مورد نیاز در پیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات لایحه بودجه پیشنهادی ترامپ

جزییات لایحه بودجه پیشنهادی ترامپ