مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 14:062018-02-13سياسي

22 بهمن امسال روز غلبه خدامحوری بر کدخدامحوری بود


مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: 22 بهمن امسال روز غلبه خدامحوری بر کدخدامحوری و قطع ید کودک کشی و خونریزی است و نه در آغوش کشیدن شیوخ شیطانی و دست دادن و قدم زدن با شیاطین سلطه گر.

- محمدحسن سیوندیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هر روز این انقلاب یادآور حماسه های ملت غیور و متدین و دلاوری های جوانان این مرز و بوم است و 22 بهمن روز بزرگی در تاریخ ملت ایران و به عنوان نماد و سمبل غیرت و ایثار امت اسلامی است که با پیروزی انقلاب اسلامی بر تارک تاریخ کشورمان همواره می درخشد.

وی افزود: امت غیور ایران همواره نشان داده اند که غیرت، مقاومت و اراده در رگ هایشان می جوشد و با تکیه بر مفاهیم قرآنی، ندای و لا تهنوا قرآن را با جان دل و گوش جان شنیده اند؛ آنان نشان داده اند هر کجا که لازم باشد وارد عرصه شده و برای اعتلای کشور عزیزمان از جان شیرین نیز دریغ نخواهند کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: 22 بهمن ماه در حافظه تاریخی ملت غیور ایران سالروز اعلام برائت از طاغوتیانی است که همواره از چنگال شان خون زنان و کودکان بی گناه و بی دفاع در سراسر جهان می چکد.

سیوندیان اضافه کرد: بیست و دوم بهمن ماه نه تنها به تمام مستضعفان جهان آموخت که می توان با تکیه بر ایمان و اراده و روحیه ظلم ستیزی بر چپاول گران غلبه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن امسال روز غلبه خدامحوری بر کدخدامحوری بود

22 بهمن امسال روز غلبه خدامحوری بر کدخدامحوری بود