مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 13:202018-02-13سياسي

عدم توسعه پایدار در مناطق منفصل شهری


در حوزه ی مناطق منفصل شهری نتوانسته ایم به توسعه ی پایدار برسیم و البته امکانات نیز به صورت عادلانه در میان مناطق تقسیم نشده است.

- احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ادامه مسیر توسعه شهر باید دغدغه اصلی اعضای شورای اسلامی شهر باشد و بتوانیم با تلاش گام های مؤثری را برداریم.

وی افزود: باید در مسیر عمران، آبادانی و اختصاص اعتبارات به صورت عادلانه گام برداشت تا بتوان شاهد رشد و توسعه همه جانبه شهر باشیم که این امر یکی از دغدغه های اصلی شورا است.

چگینی خاطرنشان کرد: پیشرفت و حرکت شورا به طرف رشد و توسعه شهر نیازمند استفاده از تجارب و پرهیز از سیاسی کاری است بنابراین توجه به این موارد می تواند سبب رشد و توسعه شهر شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به این که مشکلات موجود در نواحی شهری از جنبه های مختلف باید بررسی شود، گفت: نمی توان مشکلات شهری را در یک حوزه عنوان کرد بلکه حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و عمرانی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: زیر ساخت های لازم در حوزه گردشگری فراهم نشده است و ما هم اکنون برای جذب گردشگر مشکل داریم، چون اقدامات مؤثری در زمینه معرفی آثار تاریخی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توسعه پایدار در مناطق منفصل شهری

عدم توسعه پایدار در مناطق منفصل شهری