مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 11:352018-02-13فرهنگي

گفتگو با عوامل تئاتر برگزیده جشنواره فجر در شبکه چهار


یکی از نمایش های برگزیده سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر ـ به شبکه چهار می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، امیرحسین مدرس در بخش نمایشخانه برنامه مهمانخانه امروز (24 بهمن ماه) میزبان کارگردان، تهیه کننده و آهنگساز پیانیستولوژی ، یکی از نمایش های برگزیده سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر می شود.

محمد نیازی (کارگردان)، مسعود حکم آبادی (تهیه کننده) و میلاد قنبری (آهنگساز) با حضور در مجله ظهرگاهی شبکه چهار از تازه ترین اثرشان و جوایزی که در جشنواره دریافت کرده می گویند.

نمایش پیانیستولوژی اثر برگزیده سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر علاوه بر انتخاب به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر فجر، موفق شد تندیس بهترین آهنگسازی، بهترین طراحی صحنه و عنوان تقدیر بهترین کارگردانی و بازیگری زن را از آن خود کند.

در بخش دیگری از برنامه امروز، دکتر داریوش نسبی طهرانی (مدیرعامل انجمن صرع ایران) و مریم نظری (مسول جذب مشارکتهای مردمی انجمن صرع ایران) درباره این انجمن و بیماری صرع با مخاطبان گفتگو می کنند.

مهمانخانه با رویکرد سبک زندگی ایرانی، اسلامی به تهیه کنندگی سید محمدرضا ضرغامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا ساعت 16 به روی آنتن شبکه چهار سیما رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با عوامل تئاتر برگزیده جشنواره فجر در شبکه چهار

گفتگو با عوامل تئاتر برگزیده جشنواره فجر در شبکه چهار