مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 11:012018-02-13سياسي

در گفت و گو با فارس مطرح شد ناگفته های آیت الله علم الهدی از ریشه ناآرامی های مشهد


امام جمعه مشهد در گفت وگویی مشروح به تشریح ریشه ناآرامی های دی ماه در مشهد پرداخت و گفت: مردم به دلیل مشکلات تحریک شدند نه سخنان من.

- آیت الله سید احمد علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس"، با اشاره به ناآرامی های مشهد و برخی ادعاها مبنی بر اینکه اعتراضات صورت گرفته به دلیل اظهارات وی بوده است، اظهار داشت: ربط دادن این وقایع به من یک تهمت و سوءاستفاده از سوی دشمن است، در وهله اول جریانی به دنبال این بود که فرد یا افرادی را به عنوان مسئول این اتفاق معرفی و بدین وسیله کم کاری های خودشان را توجیه کند.

آیت الله علم الهدی بابیان اینکه دشمن می خواهد این شبهه را در اذهان عمومی ایجاد کند که در این کشور قطب بندی صورت گرفته است، گفت: بنده در جمعه قبل از حادثه در خطبه ها مطلبی با این عنوان که توهین به رییس جمهوری که از سوی ولی فقیه نصب شده حرام و شرعاً جایز نیست را مطرح کردم، این مطلب در روزنامه های دولتی هم منعکس شد، بنابراین چگونه می توانم مردم را تحریک به انجام چنین اقداماتی کرده باشم.

عضو مجلس خبرگان رهبری درعین حال با طرح این سؤال که آیا ما نباید نقدها و موضع گیری های خود را مطرح کنیم درحالی که مردم به دلیل وجود نارسایی و مشکل تحریک می شوند نه سخنان بنده، ادامه داد: در دورانی که مسئله بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت و گو با فارس مطرح شد ناگفته های آیت الله علم الهدی از ریشه ناآرامی های مشهد

در گفت و گو با فارس مطرح شد ناگفته های آیت الله علم الهدی از ریشه ناآرامی های مشهد