مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 21:552018-02-12دانش

توقف پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی دولتی


" رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی: پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی دولتی بر اساس مصوبه شورای عالی اداری و به دستور رییس جمهور متوقف شد.

محمدحسین امید در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: از سوی شورای عالی اداری و به دستور رییس جمهور مصوبه ای درباره توقف پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی دولتی ابلاغ شد، این مصوبه در راستای سیاست های برون سپاری در دولت است که مورد تأیید نظام است و از طریق این مصوبه فعالیت مراکز علمی کاربردی دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دهنده مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری نبوده است، گفت: پیشنهاد از سوی سازمان اداری و استخدامی به شورای عالی اداری رفته و در آنجا به تصویب رسیده و ابلاغ شده است.

امید افزود: اگر این مصوبه به درستی اجرا شود و مراکز علمی کاربردی به نهاد های خصوصی ذیصلاح واگذار شود اتفاق بدی نمی افتد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه هم اکنون 850 مرکز علمی کاربردی فعال در کشور وجود دارد، گفت: از تعداد 850 مرکز فعال علمی کاربردی در کشور حدود یک سوم به طور کامل دولتی است و بقیه را بخش خصوصی و یا نهاد های عمومی غیر دولتی و یا شرکت ها اداره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی دولتی

توقف پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی دولتی