مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 19:512018-02-12بين الملل

کاریکاتور درگیری امارات و عربستان در جنوب یمن


فعالان شبکه‎های اجتماعی کاریکاتوری را منتشر کردند که در آن درگیری و تنش دو کشور هم پیمان امارات و عربستان بر سر جنوب یمن نشان داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، کاربران اینترنتی فعال در توییتر و فیسبوک امروز کاریکاتور مربوط به جنگ و درگیری دو کشور امارات و عربستان به عنوان دو کشور اصلی ائتلاف سعودی در استان های مختلف جنوب یمن را منتشر کردند.

تنش میان عربستان و امارات دو هفته قبل در جنوب یمن به ویژه عدن شکل مسلحانه به خود گرفته بود و هفته گذشته نیز به آرامش شکننده‎ای بازگشت.

شبه نظامیان وابسته به شورای انتقالی جنوب تحت حمایت امارات حدود 15 روز گذشته به مواضع شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی (مورد حمایت عربستان) حمله و حتی کاخ ریاست جمهوری را نیز محاصره کردند.

درگیری مسلحانه نیروهای وابسته به امارات و عربستان در عدن که ده‎ها کشته و زخمی بر جای گذاشته بود، با ایفای نقش میانجی‎گری ائتلاف سعودی و صدور بیانیه‎ای، مانع بروز درگیری بیشتر و در نتیجه بازگشت آرامش به عدن شده است.

اگرچه درگیری مسلحانه میان نیروهای اماراتی و سعودی در جنوب یمن کاهش پیدا کرده، اما تنش و کشمکش میان دو طرف همچنان وجود دارد.

منابع محلی یمن می گویند که نیروهای امنیتی استان الضالع واقع در جنوب یمن وابسته به دولت مستعفی یمن که تحت نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریکاتور درگیری امارات و عربستان در جنوب یمن

کاریکاتور درگیری امارات و عربستان در جنوب یمن