مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 12:062018-02-12سياسي

ابراهیم پور ضیایی: جزییات اولین کنگره شهدای دانشجوی مدافع حرم اعلام شد


دبیرکنگره شهدا دانشجوی مدافع حرم استان تهران از اجرای یک قطعه موسیقی و یک تئاتر که به صورت ویژه برای این کنگره طراحی شده در کنار سخنرانی علی اکبر ولایتی و سردار کوثری خبر داد.

- پوریا ابراهیم پور ضیایی معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی استان تهران و دبیر کنگره شهدا دانشجوی مدافع حرم استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه " اظهار داشت: بسیج دانشجویی استان تهران بنا دارد سه شنبه 24 بهمن ماه امسال از ساعت 13 تا 17 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) کنگره شهدا را با تمرکز بر شهدای دانشجوی مدافع حرم استان تهران برگزار کند، اما این اولین بار است که یادواره یا کنگره ای با توجه خاص به این شهدای عزیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنگره هر دو سال یکبار برگزار می شود اما رویکرد اجرای برگزاری این کنگره تفاوت زیادی با سال های قبل خواهد داشت، ما امسال نقش هنر را در معرفی این شهدای عزیز و فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه قرار دادیم.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه موضوع سخنران محور بودن یادواره ها را تغییر دادیم، تصریح کرد: هرچند در این مراسم بزرگانی همچون علی اکبر ولایتی و سردار کوثری به عنوان سخنران حضور دارند اما ما در کونداکتور برنامه سعی کردیم نوآوری های جدیدی را به کار گیریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم پور ضیایی: جزییات اولین کنگره شهدای دانشجوی مدافع حرم اعلام شد

ابراهیم پور ضیایی: جزییات اولین کنگره شهدای دانشجوی مدافع حرم اعلام شد