مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1396 ساعت 00:012018-02-10سياسي

حجت الاسلام نبویان: تمام مشکلات کشور به دلیل تفکر ضداسلامی است


تمام مشکلات کشور به دلیل تفکر ضداسلامی است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان امشب در ویژه برنامه ایام دهه فجر با بیان اینکه برخی از مردم سؤال دارند که چرا بعد از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز شعار مرگ بر آمریکا می گوییم، اظهار کرد: حدود 40 سال پیش مردم ایران یک شاه داشتند که او را از کشور بیرون کردند اما آمریکا شاه ایران را پناه داد.

وی افزود: سؤال ما از آمریکا این است که این کشور هزاران کیلومتر از ایران فاصله دارد، چرا شاه را پناه داد در حالی که شاه میلیون ها دلار پول از کشور خارج کرد در حالی که کشور ایران مشکلات بسیار زیادی داشت.

عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: مردم ایران یک شاه را از کشور بیرون کردند و این مسئله هیچ ارتباطی به آمریکا نداشت و انتخاب مردم ایران بود، آمریکا توطئه های زیادی علیه ایران کرده و تحمیل جنگ 8 ساله نمونه بارز آن است.

وی با بیان اینکه در جنگ با ایران 37 کشور به عراق کمک می کردند ادامه داد: آمریکا کودتا و توطئه های زیادی علیه ایران کرد که نمونه آن، کودتای سال 78 و 88 در داخل کشور بود و اغتشاش های اخیر نیز با حمایت های آمریکا انجام شد و مقامات این کشور صراحتاً از اغتشاش حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نبویان: تمام مشکلات کشور به دلیل تفکر ضداسلامی است

حجت الاسلام نبویان: تمام مشکلات کشور به دلیل تفکر ضداسلامی است