مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 22:402018-02-10اقتصادي

معاون روحانی: بالای 3 میلیون بیکار در کشور داریم


" معاون اقتصادی رییس جمهوری از اشتغالزایی و محو فقر مطلق بعنوان دو هدف عمده دولت یاد کرد و گفت: بالای سه میلیون بیکار در کشور داریم و مدام شاهد رشد آمار بیکاران دانش آموخته هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمد نهاوندیان، شنبه شب در همایش مدیران اقتصادی استان یزد افزود: همه باید مسیر پیشرفت را با هم طی کنیم زیرا به تنهایی به جایی نخواهیم رسید.

وی اظهار داشت: اگر گسل را برای مقصرسازی و پاکیزه نگهداشتن خود عمیق تر کنیم موفق نخواهیم شد، اگر به گذشته نگاه کرده و عبرت بگیریم و بر این مبنا به آینده نگاه کنیم موفق می شویم.

معاون اقتصادی رییس جمهوری یادآور شد: باید در ایام دهه فجر از تجربیات، ناموفقیتها، موفقیت ها و درس آموزی ها سخن گفت، باید به گسل نسلی نگاه کنیم و حافظه ملی را مدام قوی و نو کنیم و بخش های خصوصی هم در این حوزه وظیفه دارند ضمن آنکه باید به نسل بعد و سیاستمداران آینده هم منتقل کنیم .

وی رمز توفیق در این عرصه را اتحاد و همکاری بجای کینه توزی دانست و افزود: باید به نقاط مثبت نگاه کرد تا از نکات منفی و عدم موفقیت ها فاصله بگیریم و ارزیابی درستی داشته باشیم .

نهاوندیان با بیان اینکه امروز به نقطه بزرگی در صادرات غیرنفتی رسیده ایم، عملکرد 2 سال گذشته دولت و ایجاد 700 هزار شغل در کشور را از دست آوردهای دولت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون روحانی: بالای 3 میلیون بیکار در کشور داریم

معاون روحانی: بالای 3 میلیون بیکار در کشور داریم