مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 18:362018-02-10سياسي

مردم در 22 بهمن دشمنان را ناکام کنند/ دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه شرعی است


علمای اهل سنت سراسر ایران آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و بر لزوم ناکام گذاشتن دشمنان تأکید کردند.

- گزارش فارس از دعوت علمای اهل سنت برای حضور در راهپیمایی 22 بهمنمردم در 22 بهمن دشمنان را ناکام کنند/ دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه شرعی است علمای اهل سنت سراسر ایران آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و بر لزوم ناکام گذاشتن دشمنان تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردبیری استان های خبرگزاری فارس"، پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت ملتی به وقوع پیوست که اتحاد تمام مذاهب و قومیت ها را با خود به همراه داشت و این گونه کاخ ظلم طاغوتیان را فروپاشاند، ملتی که ندای امام خود را با گوش جان شنیدند و با وحدت کلمه به توفیق رسیدند و غرب و شرق را متحیر ساختند.

چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این مدت دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به این انقلاب بودند اما مشارکت و حضور همیشگی مردم این توطئه ها را ناکام گذاشته است، مردمی که جمهوری اسلامی ایران را حکومت صالح می دانند، حکومتی که پرچم دار وحدت بین اهل سنت و شیعیان بوده و حضور تمام مذاهب در حمایت از نظام مؤید این امر هست.

امسال نیز شاهد صدور بیانیه ها و سخنرانی های زیادی از مسؤولان و چهره های مختلف کشور هستیم که با درک تلاش بیش از پیش دشمنان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در 22 بهمن دشمنان را ناکام کنند/ دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه شرعی است

مردم در 22 بهمن دشمنان را ناکام کنند/ دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه شرعی است