مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1396 ساعت 01:112018-02-05پزشكي

فارس از تحول40 ساله پزشکی گزارش می دهد چله پیشرفت های پزشکی انقلاب


آمارهای منتشر شده در نهادهای رسمی نشان می دهند با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها نیاز به حضور پزشکان خارجی در کشور کاملا برطرف شده، - بلکه توسعه حوزه پزشکی باعث ایجاد صنعت گردشگری سلامت در کشور شده است.

"، گروه بهداشت و درمان؛ شاید بسیاری از پدر و مادران این مرز و بوم، وضعیت نابسامان درمانی کشور در سال های قبل از انقلاب اسلامی را به یاد داشته باشند، همچنین بسیاری از جوانان نیز در لابه لای خاطرات این پدر و مادرها صحبت هایی از حضور پررنگ پزشکان خارجی در کشور در زمان قبل از انقلاب را شنیده اند، پزشکانی که بیشترشان از کشورهای هند و پاکستان به ایران می آمدند و در حالی که حتی زبان بیماران خود را بلد نبودند به طبابت می پرداختند.

اکنون چهل سال از آن دوران می گذرد، دورانی که کشور ایران با کمبود پزشک مواجه بود و بسیاری از مردم جامعه برای درمان با مشکلات عمده ای مواجه بودند، و حتی اگر پزشکی را برای درمان پیدا می کردند این تفاوت زبان و ناکافی بودن دانش این پزشکان کمک چندانی به درمان بیماران نمی کرد.

با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران، روز به روز به تعداد پزشکان ایرانی افزوده و خدمات پزشکی روزبه روز در ایران گسترده تر شد که این پیشرفت های چشم گیر همچنان در حال افزایش است به طوری که آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از تحول40 ساله پزشکی گزارش می دهد چله پیشرفت های پزشکی انقلاب

فارس از تحول40 ساله پزشکی گزارش می دهد چله پیشرفت های پزشکی انقلاب