مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 15:102018-02-05بين الملل

چرا پنتاگون به دنبال بودجه 716 میلیارد دلاری برای سال 2019 است؟


دولت دونالد ترامپ قصد دارد از کنگره تقاضای 716 میلیارد دلار بودجه دفاعی برای سال مالی 2019 را مطرح کند؛ یک افزایش چشمگیر در این بودجه که به گفته تحلیلگران در راستای اهداف اعلام شده از سوی دولت برای تقویت ارتش و افزایش برتری آن در رقابت با رقبای بزرگ بعد از .

- دولت دونالد ترامپ قصد دارد از کنگره تقاضای 716 میلیارد دلار بودجه دفاعی برای سال مالی 2019 را مطرح کند؛ یک افزایش چشمگیر در این بودجه که به گفته تحلیلگران در راستای اهداف اعلام شده از سوی دولت برای تقویت ارتش و افزایش برتری آن در رقابت با رقبای بزرگ بعد از چند سال تمرکز در مبارزه با تروریسم صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، تاد هریسون، یک کارشناس بودجه دفاعی در مرکز مطالعات بین المللی و راهبردی آمریکا گفت: مجموع این بودجه 716 میلیارد دلاری به این معنی است که آنها خود را در مسیر یک تقویت بزرگ قدرت ارتش قرار داده اند.

او تصریح کرد: این اقدام احتیاطی هدفش اجرای واقعی طرح هایی است که در گذشته راجع به آنها صحبت شده بود.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با این وعده به ریاست جمهوری رسید که اقدام به بازسازی یک ارتش بسیار ضعیف شده کرد و از جمله وعده های انتخاباتی او این بود که نیروی دریایی را به حدی تقویت کند که قوای آن از 274 کشتی به 350 کشتی رسیده و در عین حال 60 هزار سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پنتاگون به دنبال بودجه 716 میلیارد دلاری برای سال 2019 است؟

چرا پنتاگون به دنبال بودجه 716 میلیارد دلاری برای سال 2019 است؟