مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 15:202018-02-04سياسي

قدردانی کمیساریای پناهندگان از رهبر انقلاب برای ایجاد زمینه تحصیل اتباع افغان


این فرمان و اجرای آن توسط وزارت آموزش وپرورش ایران از جمله سیاست های مهم جمهوری اسلامی است و به یقین جایگاه خاصی در آموزش پناهندگان افغان دارد.

- سرپرست کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران گفت که این کمیساریا قدردان رهبر معظم انقلاب در زمینه صدور فرمان دسترسی اتباع افغان به کسب علم و آموزش در مدرسه های ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ایرینیا کوریناک روز یکشنبه در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه 12کلاسه شهید مجید بشکوه در بوشهر افزود: این فرمان و اجرای آن توسط وزارت آموزش وپرورش ایران از جمله سیاست های مهم جمهوری اسلامی است و به یقین جایگاه خاصی در آموزش پناهندگان افغان دارد.

وی بیان کرد: این تصمیم جمهوری اسلامی و اجازه کسب علم و دانش به دانش آموزان اتباع افغان در کنار ایرانیان بسیار دلگرم کننده است.

کوریناک ادامه داد: کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در کنار سازمان ها و ارگان های دولتی ایران برای دسترسی و روان سازی شرایط تحصیل کوکان افغان تلاش می کند.

وی از همکاری و مشارکت نمایندگان دولت ها و کشورهایی که در ساخت این مدرسه همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر گفت: دنیا را حلقه های یک زنجیره به هم متصل می دانیم و اگر در آن آموزش به شیوه صحیح ارائه شود، جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی کمیساریای پناهندگان از رهبر انقلاب برای ایجاد زمینه تحصیل اتباع افغان

قدردانی کمیساریای پناهندگان از رهبر انقلاب برای ایجاد زمینه تحصیل اتباع افغان