مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 12:152018-02-04سياسي

سهم بودجه پژوهش از بودجه عمومی کشور ناچیز است


وزیر بهداشت با بیان این که باید سهم پژوهش را از بودجه عمومی در نظر بگیریم و به همان اندازه انتظار داشته باشیم، گفت: سهم بودجه پژوهش از بودجه عمومی کشور ناچیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر هاشمی در نوزدهمین جشنواره ابن سینا که روز یکشنبه، 15 بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نقش دانشگاه ها را در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی فراموش نکرده ایم.

وی با بیان اینکه امروز 15 بهمن مصادف با انتصاب مهندس بازرگان توسط امام خمینی (ره) به عنوان نخست وزیری است، افزود: مهندس بازرگان از دانش آموختگان دانشگاه تهران بود و به حق توانستند کشور را در بحرانی ترین روزها مدیریت کنند.

وی ادامه داد: برای این کشور زحمات زیادی کشیده شده است و مسئولان کشور نباید تلاش هایی که توسط مردم برای این پیروزی کشیده شد، فراموش کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در حد توان خود به پژوهش و رشد علمی کشور کمک می کند، گفت: امروز بیش از آن که عمل کنیم، حرف می زنیم و در شعار دادن در کشور اول هستیم و در عمل، بودجه پژوهش کشور از بودجه عمومی بسیار ناچیز است.

وی افزود: باید سهم پژوهش را از بودجه عمومی در نظر بگیریم و به همان اندازه انتظار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بودجه پژوهش از بودجه عمومی کشور ناچیز است

سهم بودجه پژوهش از بودجه عمومی کشور ناچیز است