مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1396 ساعت 11:252018-02-01پزشكي

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به حواشی مرگ کودک هشت ساله در بیمارستان نور


حدود یک ماه پیش پسر بچه هشت ساله ای که به خاطر سرما خوردگی به بیمارستان شهرستان نور استان مازندران منتقل شده بود، ساعتی بعد در حالی جان داد که به گفته پدرش تیم درمانی بیمارستان هیچ کاری برایش نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این واقعه جنجال زیادی در شبکه های مجازی و اجتماعی به پا کرد تا اینکه دانشگاه علوم پزشکی وادار به واکنش شد و اطلاعیه ای را جهت تنویر افکار عمومی صادر کرد.

دانشگاه علوم پزشکی ماندران در متن اطلاعیه خود ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده آرتین صالحی تصریح کرد:" نظام سلامت کشور و استان همواره تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین و ایمن ترین خدمات بهداشتی و درمانی به هم میهنان عزیز به کار گرفته و می گیرد، در همین راستا از دست رفتن حتی یک نفر از آحاد مردم برای مسئولین و کارکنان نظام سلامت بسیار دردناک و تاسف انگیز است .

در خصوص حادثه ناگوار از دست رفتن کودک 8 ساله آرتین صالحی در ماه گذشته در شهرستان نور به اطلاع مردم شریف استان می رساند؛ بیمار توسط والدین بامداد روز شنبه 96/10/9 با علائم بیماری دستگاه تنفسی به بیمارستان امام خمینی (ره) نور مراجعه و بلافاصله توسط پزشک اورژانس این بیمارستان ویزیت شده و درمان های اولیه انجام و مرخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به حواشی مرگ کودک هشت ساله در بیمارستان نور

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به حواشی مرگ کودک هشت ساله در بیمارستان نور