مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 10:212018-01-30فرهنگي

از ساعت 16 در مسجد نور مراسم ترحیم زنده یاد محسن سلیمانی امروز برگزار می شود


مراسم ختم و نکوداشت یاد و خاطره زنده یاد محسن سلیمانی، مترجم، نویسنده و وابسته فرهنگی ایران در صربستان، امروز سه شنبه در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.

- ، مراسم ختم و نکوداشت یاد و خاطره زنده یاد محسن سلیمانی، از ساعت 16 تا 17:30 امروز سه شنبه 10 بهمن ماه در مسجد نور واقع در تهران، میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی ایران در صربستان، عصر روز یک شنبه 8 بهمن ماه با حضور رییس، معاونین، مدیران و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جمعی از نویسندگان و علاقه مندان به حوزه ادبیات و نشر کشور و خانواده آن مرحوم  در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیکر مرحوم محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان بعد از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام سیداحمد حسینی الست، با حزن و اندوه در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

محسن سلیمانی نویسنده، مترجم، منتقد ادبی و وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان، دوشنبه 2 بهمن بر اثر حمله قلبی در محل ماموریت خود در سن 58 سالگی درگذشت.

محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان، روز دوشنبه 2 بهمن ماه بر اثر ایست قلبی در محل مأموریت خود دار فانی را وداع گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساعت 16 در مسجد نور مراسم ترحیم زنده یاد محسن سلیمانی امروز برگزار می شود

از ساعت 16 در مسجد نور مراسم ترحیم زنده یاد محسن سلیمانی امروز برگزار می شود