مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 17:302018-01-28فناوري

بزرگ ترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران و همایش لست سکند


 لست سکند همایش ویژه ای برای سفردوستان و کاربران وب سایت خود برگزار می کند تا به برندگان مسابقه سال 96 لوح تقدیر و جوایز تقدیم کند؛ در کنار این همایش بخش جانبی نیز با عنوان بزرگ ترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران نیز انجام می شود که همه می توانند به صورت .

-  لست سکند همایش ویژه ای برای سفردوستان و کاربران وب سایت خود برگزار می کند تا به برندگان مسابقه سال 96 لوح تقدیر و جوایز تقدیم کند؛ در کنار این همایش بخش جانبی نیز با عنوان بزرگ ترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران نیز انجام می شود که همه می توانند به صورت آنلاین و رایگان در آن شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام لست سکند، این مجموعه چندین سال است که به عنوان مرجعی برای در سایت برگزار می شود و جوایز بسیار ارزشمندی نیز برای برندگان در نظر گرفته می شود.

امسال با توجه به استقبال بی سابقه ای که از مسابقه سال 96 شده (ارسال بیش از 1300 اثر) مدیریت لست سکند تصمیم گرفت که اولین همایش و گردهمایی را اجرا کند و با دعوت از کاندیدهای مسابقه با همراهی تعدادی از آژانس های مسافرتی مطرح و معتبر و همچنین اینفلوئنسر های فعال در گردشگری و کاربران فعال در سایت این مراسم را برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران و همایش لست سکند

بزرگ ترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران و همایش لست سکند