مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 17:252018-01-28اجتماعي

بسیاری از پردیس های دانشگاه فرهنگیان خالی است / به دنبال افزایش جذب دانشجو هستیم


سرپرست دانشگاه فرهنگیان از آمادگی برای پذیرش 25 هزار دانشجو معلم در سال 97 خبر داد و گفت: بسیاری از خوابگاه ها و فضاهای آموزشی ما خالی از دانشجو معلم است و این موضوع در پردیس های استانها بیشتر مشاهده می شود؛ - بنابراین ظرفیت پذیرش تعداد زیادی دانشجو معلمان را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین خنیفر رسالت پیامبر اسلام(ص) را تعلیم و آموزش برشمرد و اظهار کرد: آموزش مجاب کننده بسیاری از سؤالات ذهن انسان است و اگر در هر کشوری به شکل صحیح محقق شود، آن کشور به توسعه پایدار می رسد؛ بنابراین کشورهایی که نگاهشان به آموزش، نگاه سرمایه ای است و دید فاخری نسبت به این مقوله دارند، می توانند عقب ماندگی های خود را جبران کنند.

خنیفر از دانشگاه فرهنگیان به عنوان جایگاهی برای تربیت مربیان آیندگان یاد کرد و گفت: در حال حاضر، 98 پردیس دانشگاه فرهنگیان فعالیت می کنند که این تعداد مولود 400 مرکز تربیت معلم سابق است.

وی ادامه داد: به جای استفاده از نام دانشگاه فرهنگیان باید گفت، "دانشگاه شریف فرهنگیان" ، زیرا این دانشگاه جای بسیار مقدّسی است که مربیان جامعه آینده در آنجا تربیت می شوند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از آمادگی برای پذیرش 25 هزار دانشجو معلم در سال 97 خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از خوابگاه ها و فضاهای آموزشی ما خالی از دانشجو معلم است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از پردیس های دانشگاه فرهنگیان خالی است / به دنبال افزایش جذب دانشجو هستیم

بسیاری از پردیس های دانشگاه فرهنگیان خالی است / به دنبال افزایش جذب دانشجو هستیم