مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 12:002018-01-28سياسي

دومین نشست چالش های زندگی بانوان خانه دار در خراسان جنوبی برگزار شد


دومین نشست چالش های زندگی بانوان خانه دار با موضوع تربیت جنسی به همت دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی استان شب گذشته 7 بهمن ماه در جهاددانشگاهی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست هادی زینی ، مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: تا کنون در زمینه تربیت جنسی تمرکز بیشتر بر روش ها بوده و از مبانی غفلت کرده ایم در حالی که مبانی بسیار حائز اهمیت است .

وی اظهار کرد: تربیت جنسی و آگاهی والدین از این موضوع بدین جهت حائز اهمیت است که اگر یک حرکت حساب نشده در قبال سؤالات کودک در زمینه مسائل جنسی داشته باشیم بسیار آسیب زا خواهد بود .

مدرس دومین نشست چالش های زندگی بانوان خانه دار، بیان کرد: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که جای تربیت جنسی، خانواده است و نهادهای آموزش رسمی نمی توانند در این زمینه موفق باشند .

زینی ادامه داد: در حوزه تربیت جنسی در وهله اول تفاوت های دو جنس زن و مرد را باید بپذیریم و بدانیم به عنوان مثال مرد ها دوست دارند احساس کنند وجودشان مؤثر است و یا زن ها بیش از مردها از داشتن هم صحبت لذت می برند.

وی افزود: تربیت جنسی عبارت است اینکه فرد در فرایند رشد در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی به گونه ای پرورده شود که با جنسیت خود به درستی آشنا شده و در گام دوم جنسیت خود را بپذیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست چالش های زندگی بانوان خانه دار در خراسان جنوبی برگزار شد

دومین نشست چالش های زندگی بانوان خانه دار در خراسان جنوبی برگزار شد