مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1396 ساعت 15:552018-01-26اقتصادي

آخرین فرصت برای تعیین تکلیف پول های از دست رفته


با اعلام زمان برای پایان تعیین تکلیف سپرده گذاران چهار تعاونی منحل شده غیرمجاز فقط 25 روز دیگر سپرده گذاران فرشتگان، البرز ایرانیان، وحدت و افضل توس فرصت دارند تا بتوانند پول های خود را که در نتیجه فعالیت غیر مجازها وضعیت مشخصی نداشته و در اختیار آنها نیست مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال جاری و در جریان ساماندهی موسسات غیرمجاز بانک مرکزی از پایان فعالیت این موسسات خبر داد و بارها تاکید کرد که دیگر هیچ موسسه غیرمجاز فعالی نداریم.

گرچه با اقدامات انجام شده در حال حاضر موسسه بزرگی فعالیت نمی کند ولی جریان منحل شدن و تعیین وضعیت سپرده گذاران آنها مهم ترین مسئله بعد از توقف فعالیت این تعاونی ها و موسسات بود که حواشی کمتر از زمان فعالیت شان نداشته است.

بعد از اینکه در سال های اخیر موسسات بزرگی همچون میزان و ثامن الحجج منحل شدند، در یکی از مهم ترین تغییرات هشت تعاونی غیرمجاز که پیش تر در قالب موسسه آرمان فعالیت می کردند، منحل و در قالب موسسه کاسپین گرد آمدند و با وجود اینکه این موسسه در سال 1394 مجوز رسمی حضور در بازار پول دریافت کرد، مسائل ناشی از فعالیت و همچنین تخلفات صورت گرفته در تعاونی ها و ظاهرا برخی مسایل مربوط به جریان ساماندهی موجب شد تا این موسسه مجاز هم درگیر حواشی تعاونی های منحل شده، شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فرصت برای تعیین تکلیف پول های از دست رفته

آخرین فرصت برای تعیین تکلیف پول های از دست رفته