مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 15:062018-01-24سياسي

194 دانشکده پرستاری در کشور فعال است


معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 194 دانشکده پرستاری در کشور فعال است، گفت: یک هزار و 940 نفر از پرستاران کشور عضو هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، مریم حضرتی ظهر امروز در جشن بزرگداشت روز پرستار در زنجان با اشاره به اهمیت جایگاه پرستاری در چارت پزشکی اظهار کرد: اهمیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری در سخنان خود به اهمیت این شغل تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه 194 دانشکده پرستاری در کشور فعال است، عنوان کرد: یک هزار و 940 نفر از پرستاران کشور عضو هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 11 رشته ارشد پرستاری در دانشگاه های کشور فعال هستند، عنوان کرد: این افراد در حوزه پژوهش نیز فعال بوده که 2 هزار و 500 مقاله نگارش شده توسط پرستاران توسط مجلات مختلف چاپ شده است.

حضرتی با اشاره به اینکه 30 مجله پرستاری در کشور در حال انتشار است، گفت: هفت عدد از این مجلات به زبانی انگلیسی و بقیه به فارسی منتشر می شود.

* پرستاران بالینی، عملی ترین کار را در بیمارستان ها انجام می دهند وی با اشاره به اینکه پرستاران بالینی اجرایی ترین و عملی ترین کار را در بیمارستان ها انجام می دهند، افزود: هر چند اهمیت آموزش بالاتر است، ولی به طور کابردی پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

194 دانشکده پرستاری در کشور فعال است

194 دانشکده پرستاری در کشور فعال است