مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 13:462018-01-24اجتماعي

بارش 60 سانتی متری برف در رشت/ توانایی برف روبی تا ارتفاع 40 سانتی متر را داریم


شهردار رشت بابیان اینکه عملیات برف روبی در شهر رشت پس از بارش 60 سانتی متری برف سخت است، گفت: شهرداری امکان برف روبی در کوچه های تنگ را ندارد و شهروندان خودشان باید نسبت به برف روبی کوچه ها دست به کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، مسعود نصرتی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در رابطه با بحران برف از چهار ماه گذشته توسط شهرداری رشت صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه طبق هماهنگی ها خیابان های اصلی و فرعی شهر رشت در طول شبانه روز باز هستند، افزود: مأموران شهرداری با تجهیزات فعلی در همه خیابان ها و معابر حضور دارند و تمام تلاششان بازگشایی راه های اصلی و سپس راه های فرعی است.

شهردار کلان شهر رشت به تجربه بارش برف و انباشت آن در طی سنوات گذشته در رشت اشاره کرد و تصریح کرد: اگر طبق پیش بینی ها بارش برف در شهر رشت بالای 60 سانتی متر باشد در بسیاری از کوچه ها معابر بسته خواهند شد و عملیات برف روبی بسیار سخت می شود.

نصرتی با اشاره به قطعی برق و گاز احتمالی در سطح کوچه های تنگ شهر رشت پس از بارش برف سنگین گفت: شهرداری با توجه به شرایط موجود تنها تا ابتدای کوچه ها می تواند عملیات برف روبی داشته باشد و روبیدن برف در کوچه ها برای مأموران امکان ناپذیر است و شهروندان خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 60 سانتی متری برف در رشت/ توانایی برف روبی تا ارتفاع 40 سانتی متر را داریم

بارش 60 سانتی متری برف در رشت/ توانایی برف روبی تا ارتفاع 40 سانتی متر را داریم