مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 13:062018-01-24ورزشي

تقدیر از 2 باشگاه ورزشی در خراسان شمالی


در مراسم تجلیل از 63 باشگاه ورزشی برتر کشور که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، از دو باشگاه ورزشی خراسان شمالی تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، مراسم تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر کشور سه شنبه سوم بهمن ماه در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم باشگاه های گسترش فولاد تبریز، ذوب آهن اصفهان و المپیک شهر ایلام به عنوان سه باشگاه برتر ورزشی کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند شایان ذکر است باشگاه ورزشی برترین با مدیریت مصطفی دلیریان، کوراش کار نامی استان و عضو شورای شهر بجنورد، و باشگاه رویین تن با مدیریت مهناز محمدی از خراسان شمالی در جمع 63 باشگاه برتر کشور قرار گرفتند و لوح تقدیر خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

همچنین در این مراسم از تلاش های خانم زهره محمودآبادی دبیر ماده پنج خراسان شمالی تقدیر شد.

در این مراسم امیررضا خادم معاون حقوقی و امور مجلس و استان ها، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی و عبدالحمیدی احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش و جمعی از مدیران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 2 باشگاه ورزشی در خراسان شمالی

تقدیر از 2 باشگاه ورزشی در خراسان شمالی