مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:502018-01-24سياسي

مراسم معارفه مدیران کل رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد


" آیین تکریم و معارفه مدیران کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی و رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی وزیر، عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، سید ضیاء هاشمی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و شماری از مدیران معاونت مطبوعاتی در سالن نشست های این معاونت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، سلطانی فر در این نشست ضمن تبریک به مدیران جدید، از زحمات مدیران پیشین تقدیر کرد.

او زهیر مطهری را مدیری مسلط به حوزه رسانه ها بویژه فضای مجازی و محمدجعفر صافی را مدیری توانمند در عرصه فرهنگ و رسانه کشور دانست و بر تداوم همکاری ایشان با مجموعه معاونت مطبوعاتی تاکید کرد.

وی همچنین محمدرضا دربندی را مدیری باتجربه و کاربلد در حوزه فرهنگ و رسانه دانست و گفت: با توجه به سابقه بالای حضور ایشان در وزارت فرهنگ و سازمان فرهنگ و ارتباطات امیدوارم فضای خوب اداره کل مطبوعات داخلی، با شتاب بیشتری تداوم داشته باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین به تجربه بسیار خوب علیرضا شیروی در حوزه رسانه های خارجی و آشنایی دیرینه با او از زمان فعالیت در روزنامه ایران نیوز اشاره کرد و گفت: ایشان را از اواسط دهه 60 می شناسم که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه مدیران کل رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد

مراسم معارفه مدیران کل رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد