مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:352018-01-24بين الملل

لودریان: تمام طرف های برجام باید به تعهدات شان عمل کنند


تا زمانی که ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای، همان گونه که مورد تایید آژانس است، عمل می کند، دیگر طرف ها نیز باید به توافق پایبند باشند.

- وزیر امورخارجه فرانسه تاکید کرد: تا زمانی که ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای، همان گونه که مورد تایید آژانس است، عمل می کند، دیگر طرف ها نیز باید به توافق پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه سی بی اس نیوز، دولت ترامپ روز سه شنبه نیز به تلاش های خود برای متقاعد کردن متحدان اروپایی اش به در پیش گرفتن الزامات سختگیرانه جدید درخصوص توافق هسته ای با ایران ادامه داد اما این روند در فرانسه با تردید بزرگی مواجه شد، چرا که وزیر امور خارجه این کشور در دیدار با رکس تیلرسون، همتای آمریکایی خود تاکید کرد که تمام امضا کنندگان این توافق باید به تعهدات خود عمل کنند.

رکس تیلرسون یک روز پس از مذاکراتی مشابه در لندن با مقامات انگلیس، با ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه دیدار کرد، دیداری که انتظار می رفت در آن مذکرات سختی انجام شود.

هر چند دیدار این دو وزیر صمیمانه بود اما قبل از این نشست، وزیر امورخارجه فرانسه از اینکه آمریکا در تلاش است برای ممانعت از خروج ترامپ از توافق هسته ای بر اروپا فشار آورد تا این توافق را از نو باز طراحی کند، ابراز نگرانی و از آن انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان: تمام طرف های برجام باید به تعهدات شان عمل کنند

لودریان: تمام طرف های برجام باید به تعهدات شان عمل کنند