مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:362018-01-24اقتصادي

توانمندسازی محرومان رویکرد اصلی سیاست های آستان قدس رضوی است


معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: توانمندسازی و اشتغال زایی محرومان و اقشار بی بضاعت رویکرد اصلی سیاست های محرومیت زدایی آستان قدس رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این معاونت طرح اشتغال زایی برای حدود 300 نفر از نابینایان را همزمان با دهه کرامت رضوی اجرایی کرده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث بازار برکت امام رضا(ع) برای اشتغال مستقیم 300 نفر از جامعه نابینایان مشهد همزمان با ایام دهه کرامت آغاز شد.

وی بیان کرد: قطعه زمینی به ارزش 3 میلیارد تومان در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد به عنوان هدیه آستان قدس رضوی به جامعه نابینایان مشهد، در راستای اشتغالزایی این عزیزان اهدا شد که در فاز نخست برای مدت پنج سال و با اجاره ماهیانه 500 هزار تومان در اختیار آنان قرار می گیرد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به ایجاد اشتغال در دهستان ساق و برخی روستاهای دیگر در قالب اعطای وام و ایجاد زمینه اشتغال برای 142 نفر از روستاییان این منطقه، اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) کارگاه تولید نمد روستای بیمرغ پیگیری و احیا شد و در این طرح 20 نفر از مردم این منطقه صاحب شغل شدند.

خاکسار واگذاری 46 مغازه در پاساژ شجره مشهد مقدس به منظور عرضه تولیدات صنایع و مشاغل خانگی با همکاری کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی محرومان رویکرد اصلی سیاست های آستان قدس رضوی است

توانمندسازی محرومان رویکرد اصلی سیاست های آستان قدس رضوی است