مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:262018-01-24ورزشي

صبای قم به بقا در لیگ برتر امیدوار شد


تیم فوتبال صبای قم با کسب سومین پیروزی خود در هفدهمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور به بقا در این مسابقات امیدوار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، در حالی که از فصل 97 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور تنها پنج هفته دیگر باقی مانده، تیم صبای قم بین 12 تیم حاضر در این فصل فعلا رتبه دوازدهم را در اختیار دارد و باید در هفته های باقی مانده با تمام قدرت به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشد.

امیدهای صبای قم که در حال حاضر شرایطی نامطلوب در قعر جدول رده بندی لیگ برتر دارند در هفته ششم از دور برگشت با گلی که میثم شیردل به ثمر رساند از سد میزبان خود تیم مس رفسنجان گذشتند تا انتقام باختی که در نیم فصل نخست در قم متحمل شده بودند را نیز بگیرند.

صبای قم که در 16 هفته قبلی رقابت های این فصل لیگ برتر امید ایران فقط دو بازی را از تیم های حفاری اهواز و البدر بندر کنگ برده بود در هفته هفدهم با نتیجه یک بر صفر در میهمانی تیم مس رفسنجان به برتری رسید تا سومین پیروزی این فصل خود را کسب کرده و به بقا امیدوار بماند.

نماینده فوتبال قم که در این فصل عملکرد ضعیفی داشته با سه برد، سه تساوی، 11 باخت، 15 گل زده، 47 گل خورده، تفاضل گل منفی 32 و 12 امتیاز در حال حاضر تیم آخر جدول رده بندی 12 تیمی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبای قم به بقا در لیگ برتر امیدوار شد

صبای قم به بقا در لیگ برتر امیدوار شد