مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:262018-01-24اقتصادي

3 میلیون دلار سرمایه گذاری برای ایجاد پالایشگاه در همدان/ تخصیص یکصد هزار بشکه


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به تخصیص یکصد هزار بشکه سهم همدان از سوی وزیر نفت و بالغ بر 3 میلیون دلار سرمایه گذاری برای ایجاد پالایشگاه در همدان گفت: - پیگیری امور توسعه استان را در حوزه کاری با جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه پایگاه اقتصاد مقاومتی در همدان با بیان اینکه مدیران باید در راستای اهداف توسعه استان و رفع مشکلات مردم گام های موثری بردارند، اظهار کرد: امروز با توجه به اولویت برنامه های همدان، با وجود برنامه های مجلس که در مرحله جمع بندی بودجه در صحن مجلس در این جلسات حضور یافتم.

وی با اشاره به 24 بند سیاست های اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است گفت: بر مبنای این موارد و سیاست های کلی برنامه ششم، با گام ها و برنامه ریزی صحیح می توانیم منطبق بر اهداف توسعه حرکت کنیم.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی؛ اقتصاد دانش بنیان است، گفت: اشتغال و اقتصاد دانش بنیان می تواند به کارآمدی بیشتر منجر شود.

وی با اشاره به جلسه ای که در دانشگاه تهران در راستای تقویت اعتبارات پژوهشی تشکیل شده بود گفت: در این جلسه مصوب شد؛ 40 درصد از پژوهش های دولتی در حسابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون دلار سرمایه گذاری برای ایجاد پالایشگاه در همدان/ تخصیص یکصد هزار بشکه

3 میلیون دلار سرمایه گذاری برای ایجاد پالایشگاه در همدان/ تخصیص یکصد هزار بشکه