مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:052018-01-24اقتصادي

نهاد فراقوه ای چاره ساز اقتصاد می شود؟


ایجاد یک نهاد فراقوه ای به منظور حل و فصل مشکلات اقتصادی، جدیدترین پیشنهادی است که از سوی رییس پارلمان بخش خصوصی مطرح شده و مورد استقبال بدنه کارشناسی هم قرار گرفته است.

- حال باید دید ظرفیت های عملی شدن این پیشنهاد در فضای اقتصادی چقدر ممکن است.

این روزها نگاهی به اقتصاد کشور نشان می دهد که حال اقتصاد خوب نیست و ناکارآمدی بسیاری در حوزه های اقتصادی وجود دارد که این ناکارآمدی ها خود را به حوزه های اجتماعی و محیط زیست کشانده و اعتماد به مسئولان را کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بخشی از صحبت های غلامحسین شافعی - رییس اتاق بازرگانی ایران - در آخرین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران است.

پرسش اصلی این است که آنچه شافعی از آن به عنوان ناکارمدی بسیاری از بخش های اقتصادی یاد می کند، به چه بخش هایی برمی گردد و اینکه اساسا چه عواملی باعث شده که در شرایط تشدید تحریم های اقتصادی، مشکلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی دو چندان و باعث شد که نتوانند بخشی از لوازم و مواد اولیه مورد نیاز خود را وارد کنند.

این در حالی بود که بخشی از کارخانه ها با مشکل کهنگی و از کارافتادگی ماشین آلات و تجهیزات مواجه بودند و در آن شرایط نتوانستند اقدام به به روز کردن لوازم و تجهیزات خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد فراقوه ای چاره ساز اقتصاد می شود؟

نهاد فراقوه ای چاره ساز اقتصاد می شود؟